Известие

Collapse
No announcement yet.

Дойде зимата и ме накара да се замисля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Супер! Благодаря за обяснението и остава да се почерпим за по-топлата зима прекарана в колите, ако идваш лятото към морето
    Първоначално публикувано от sharrrk Покажи съобщение
    Въпроса е, че имам 5 букси. На снимките от 97-ми пост виждам само 2 сини, а моите са 3. Може да не ми става ясно как трябва да са от обясненията, защото работя и се развивам в съвсем друга сфера от автомобилите. Първото, което направих е да потърся електротехник и сервизи, които работят с италиански автомобили, но ме гледаха все едно говоря за технически технологии. Затова направих тази снимка в добро качество и ги номерирах за да ми обясните по-лесно как трябва да са.
    Трябва ли местата на Букса 1 и Букса 3 да бъдат разменени?
    И също дали Букса 4 и 5 да заемат останалите две гнезда?
    http://media.snimka.bg/s1/4052/034347272-big.jpg?r=0
    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
    Изключи букси 1,2 и 3 и махни букси 1 и 2 заедно с гнездото за 3.
    Включи букса 3 в гнездо 1, букса 4 в гнездо 2 и букса 5 в гнездо 3.
    Те това е свързването.
    После софтуерна активация.
    Last edited by sharrrk; d.m.y г., 09:51.
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 12.2002 - 115 hp

    Comment


    • Първоначално публикувано от sharrrk Покажи съобщение
      Супер! Благодаря за обяснението и остава да се почерпим за по-топлата зима прекарана в колите, ако идваш лятото към морето
      Винаги може да се пие по някое пиене.
      Само поправих в предния пост идна механична грешка, букса 5 се включва в гнездо 3
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • Най-интересното е, че в МЕС пише, че умам Additional heater, а дефакто нямам тези нагреватели. ...
        Mercedes S320 W220
        Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

        Comment


        • Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
          Най-интересното е, че в МЕС пише, че умам Additional heater, а дефакто нямам тези нагреватели. ...
          Това най-вероятно означава, че управлението на климатроника е способно да управлява калорифера. Ако допуснем, че то е достатъчно интелигентно за да "опипва" периферията си, в най-добрия случай, то може да усети, че ги има двете релета от схемата, която съм постнал. Няма директен начин управлението да "разбере" дали ги има самите нагреватели.

          Поради това казах преди и продължавам да твърдя, че най-сигурният начин да се ориентирате в обстановката е това да премерите няколко елементарни неща, като вече имате електрическата схема.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
            Най-интересното е, че в МЕС пише, че умам Additional heater, а дефакто нямам тези нагреватели. ...
            Може да си ги нямаш още от завода, а може и после да са свалени.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • Нямам ги от завода, защото на мястото където трябва да е калорифера, има очертания, но няма дупка да влезе във въздоховода, както и няма букси да висят.
              А най-интересното е, че след 3-4 минути дуйа топличко на студен двг и вуншна температура около 6-7.
              Mercedes S320 W220
              Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

              Comment


              • Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                Нямам ги от завода, защото на мястото където трябва да е калорифера, има очертания, но няма дупка да влезе във въздоховода, както и няма букси да висят.
                А най-интересното е, че след 3-4 минути дуйа топличко на студен двг и вуншна температура около 6-7.
                И при мен е така колега .Голям хикс.Но ако имам две букси които са вкарани една в друга с доста дебели кабели т.е в едната влизат три доста дебели а от другата излиза един дебел ,та мисълта ми е следната ако се вземе един такав разклонител и един нагревател като от снимките по напред в темата и се наредят тези букси дали ще заработи?
                Аз имам такъв http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO...item20d5452d1a
                и сигурно и при теб е такъв ,но може и да може и другия да се монтира ,че да топли повече.
                Attached Files
                Last edited by velev; d.m.y г., 23:27.
                147 JTDm

                Comment


                • колеги а възможно ли е датчика който е на маркуча който отчита темперетурата на водата да пражи мизерии и да не включва калорифера един с 2 пина и зелена глава е при мен!
                  Аз мисля че това е той,ако не е поправете ме за какво е този!
                  ТОЗИ
                  Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                  Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                  Comment


                  • Да това е датчика, означен е на схемата с К80, но едва ли да е в него проблема, иначе нямаше да ти тръгва изобщо парното в колата, предполагам ! При мен докато не загрее антифриза в системата парното не започва да духа на авт режим, предполагам че взима данни от този датчик. А тъпия калорифер и аз не мога да го подкарам, даже вече май се отказах.
                    156 Sportwagon 02'

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
                      колеги а възможно ли е датчика който е на маркуча който отчита темперетурата на водата да пражи мизерии и да не включва калорифера един с 2 пина и зелена глава е при мен!
                      Аз мисля че това е той,ако не е поправете ме за какво е този!
                      ТОЗИ
                      Този е датчикът. Не съм се интересувал точно какъв е, но има два варианта:
                      1. Да го изключиш и подгряването да тръгва винаги.
                      2. Да укъсиш двата пина и схемата да тръгне.
                      Все пак преди да правиш второто е хубаво да разбереш типа на датчика или най-малкото да провериш с мултицита има ли верига през крачетата на датчика при студен двигател. Ако има не пробвай да давиш на късо. Ако няма - пробвай.

                      Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
                      Да това е датчика, означен е на схемата с К80, но едва ли да е в него проблема, иначе нямаше да ти тръгва изобщо парното в колата, предполагам ! При мен докато не загрее антифриза в системата парното не започва да духа на авт режим, предполагам че взима данни от този датчик. А тъпия калорифер и аз не мога да го подкарам, даже вече май се отказах.
                      "Парното" не взима инфо от този датчик, а от датчика на термостата.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • Да ъпна темата някой постигна ли някакъв разултат или се отказахте!
                        Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                        Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                        Comment


                        • Аз и преди бях питал и си мислих, че ми е включена опцията - тогава беше 6-7 градуса и нямаше проблем. Обаче сега като -6 и нещата стоят по много различен начин.

                          Та доста е студено и пак се замислих какво става. Легнах от страната на пасажера и на мястото, на което вие имате реотана с буксите:
                          http://clubalfaromeo.com/forum/attac...9&d=1412889426

                          аз имам... нищо нямам хахах:
                          https://www.dropbox.com/s/5gpcxejtru...05.44.jpg?dl=0

                          Предполагам, че го нямам този гъдел???
                          Иначе имам 3-те предпазителя на акумулатора.

                          За 147 става въпрос! 2004 JTD 16v
                          Last edited by ducaticorse; d.m.y г., 22:22.
                          '06 Alfa Crosswagon Q4

                          Comment


                          • Да Нямаш Го!

                            Та сега да споделя една идея която ми се нрави и искам компетентните колеги които се познават с тока да споделят!

                            Така или иначе този подгрев не тръгва искам да направя едно побългаряване,мисля да разкача кабелите и да не разчитам на управлението на компа,та как може да стане да му се даде постоянен ток през релета против прегряване и да се включва с допълнително включване!

                            сега знам че ще има мнения от сорта на няма смисъл и че не е толкова правилно ,но искам да го направя на моята кола!

                            Мерси Предварително!

                            да се включва да грее докато загрее двигателя и да се изключва ръчно с колчета за 3 те степени !

                            Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                            Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                            Comment


                            • Не се познавам с тока, ама на къси разтояния ( 5-10км) ще сабаря акумулатора според мен. Иначе закачането би трябвало да е от сорта на халогените ( през релета ).
                              sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от velev Покажи съобщение
                                И при мен е така колега .Голям хикс.Но ако имам две букси които са вкарани една в друга с доста дебели кабели т.е в едната влизат три доста дебели а от другата излиза един дебел ,та мисълта ми е следната ако се вземе един такав разклонител и един нагревател като от снимките по напред в темата и се наредят тези букси дали ще заработи?
                                Аз имам такъв http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO...item20d5452d1a
                                и сигурно и при теб е такъв ,но може и да може и другия да се монтира ,че да топли повече.
                                На мен това ми прилича на управлението на оборотите на вентилатора,не на нагревател.
                                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X